Επιστρέφει

Έχετε λάβει ένα προϊόν που δεν ταιριάζει, δεν ήταν τόσο αναμενόμενο, ή είναι περίπτωση καταγγελίας;

Μόλις συνδεθείτε, θα μεταφερθείτε σε έναν οδηγό βήμα προς βήμα όπου θα μπορείτε να επιλέξετε αυτό που θέλετε να επιστρέψετε και τι να κάνετε με αυτό. Είναι σημαντικό να ακολουθήσετε τον οδηγό στενά, ώστε να μπορέσουμε να χειριστούμε την επιστροφή σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Προσφέρουμε εγγύηση χρημάτων 14 ημερών και ανταλλαγή 101 ημερών για μια κάρτα δώρων ή άλλο προϊόν. Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό παραγγελίας σας στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Μεταβείτε στην Πύλη Επιστροφής

Στην πύλη επιστροφών, συνδεθείτε με τον αριθμό παραγγελίας σας και τον ταχυδρομικό σας κώδικα.

1. Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα

Εισαγάγετε τα πεδία με τον αριθμό παραγγελίας και τον ταχυδρομικό κώδικα και, στη συνέχεια, επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε και τον λόγο για την επιστροφή.

2. Ετικέτα επιστροφής αγοράς και εκτύπωσης

Η ετικέτα επιστροφής μας κοστίζει € 6, η οποία θα αφαιρεθεί αυτόματα εάν επιλέξετε επιστροφή χρημάτων. Εάν επιλέξετε μια κάρτα ανταλλαγής ή δώρου, θα πληρώσουμε την αποστολή επιστροφής.

3. Συσκευάστε τα προϊόντα και επισυνάψτε την ετικέτα επιστροφής σας στο πακέτο

Συσκευάστε καλά την αποστολή επιστροφής, έτσι ώστε τα προϊόντα να προστατεύονται καλά. Σας συνιστούμε να στείλετε το στοιχείο πίσω στο the original συσκευασία. Συνδέστε προσεκτικά την ετικέτα επιστροφής σας στο πακέτο - βεβαιωθείτε ότι καλύπτει την παλιά ετικέτα, οπότε υπάρχει μόνο μία ορατή ετικέτα στο πακέτο.

4. Αφήστε την αποστολή επιστροφής

Στείλτε το πακέτο επιστροφής σας πίσω σε ένα ταχυδρομείο και περιμένετε την επεξεργασία της επιστροφής σας. Μπορεί να χρειαστούν έως και 14 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που στέλνετε το πακέτο μέχρι να λάβουμε και να το επεξεργαστούμε.

Παρακαλώ σημειώστε

1. Ανταλλαγή ή χρήμα πίσω

Προσφέρουμε εγγύηση χρημάτων 14 ημερών και ανταλλαγή 101 ημερών για μια κάρτα δώρων ή άλλο προϊόν. Εάν επιθυμείτε να ανταλλάξετε άλλο χρώμα, επιλέξτε μια κάρτα δώρου.

2. Κόστος αποστολής

Το κόστος αποστολής θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Εάν επιλέξετε να ανταλλάξετε διαφορετικό μέγεθος ή κάρτα δώρων, θα πληρώσουμε για τα ταχυδρομικά τέλη επιστροφής καθώς και για τη ναυτιλία πίσω σε εσάς.

3. Καταγγελία;

Εάν έχετε παράπονο, πρέπει επίσης να ακολουθήσετε τον οδηγό στην πύλη επιστροφών μας. Θα σας καθοδηγήσει στα βήματα για την υποβολή της αξίωσής σας.

Οι συχνές ερωτήσεις μας για τις επιστροφές

Έχουμε τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας εδώ

Πόσο καιρό είναι η περίοδος επιστροφής μου;
+

Τι κοστίζει το ReturnLabel;
+

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα παράπονο;
+

Πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;
+

Τι πρέπει να κάνω εάν έχω λάβει ένα λανθασμένο ή ελαττωματικό αντικείμενο;
+

Μπορώ να επιστρέψω δύο διαφορετικές παραγγελίες στο ίδιο πακέτο;
+

Μπορώ να ανταλλάξω σε άλλο μέγεθος;
+

Μπορώ να ανταλλάξω άλλο χρώμα;
+

Πηγαίνετε σε όλες τις ερωτήσεις

Ακόμα δεν είμαι σίγουρος;

Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας!

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών κάθε μέρα της εβδομάδας και θα χαρούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας.

Μπορείτε να επισκεφθείτε την εξυπηρέτηση πελατών μας παρακάτω.

Μεταβείτε στην εξυπηρέτηση πελατών
Ακόμα δεν είμαι σίγουρος;